Батьківські збори 1 клас
Батьківські збори 2 клас
Батьківські збори 3 клас
Батьківські збори 4 клас
Батьківські збори 2 клас
Батьківські збори 3 клас
Батьківські збори 4 клас
Діти
вчаться у життя
·
Якщо
дитину постійно критикувати — вона вчиться ненавидіти.
·
Якщо
дитина живе у ворожнечі — вона вчиться агресивності.
·
Якщо
дитину висміюють — вона стає замкнутою.
·
Якщо
дитина зростає у докорах — вона починає жити у почутті провини.
·
Якщо
дитина зростає у терпимості — вона вчиться сприймати інших.
·
Якщо
дитину підбадьорюють — вона починає вірити в себе.
·
Якщо
дитину хвалять — вона вчиться бути вдячною.
·
Якщо
дитина зростає в чесності — вона вчиться бути справедливою.
·
Якщо
дитина живе у безпеці — вона вчиться вірити людям.
·
Якщо
дитину підтримують — вона вчиться цінувати себе.
·
Якщо
дитина живе у розумінні і доброзичливості — вона вчиться знаходити любов у
цьому світі.
1.Дітей вчить те, що їх оточує.
2.Якщо дитину часто критикують – вона вчиться засуджувати.
3.Якщо дитину часто хвалять – вона вчиться оцінювати.
4.Якщо дитині демонструють ворожість – вона вчиться битися.
5.Якщо з дитиною чесні – вона вчиться справедливості.
6.Якщо дитину часто висміюють – вона вчиться бути боязкою.
7.Якщо дитина живе з почуттям безпеки – вона вчиться вірити.
8.Якщо дитину часто ганьблять – вона вчиться відчувати себе винуватою.
9.Якщо дитину часто схвалюють – вона вчиться добре до себе ставитися.
10.Якщо до дитини часто бувають поблажливі – вона вчиться бути терплячою.
11.Якщо дитину часто підбадьорюють – вона набуває впевненість у собі.
12.Якщо дитина живе в атмосфері дружби і відчуває себе необхідною – вона вчиться знаходити в цьому світі любов.
13.Не кажіть погано про дитину – ні при ній, ні без неї.
14.Концентруйтеся на розвитку хорошого в дитині, так що в підсумку поганому не залишатиметься місця.
15.Будьте активні в підготовці середовища. Проявляйте постійну ретельну турботу про неї. Показуйте місце кожного розвивального матеріалу і правильні способи роботи з ним.
16.Будьте готові відгукнутися на заклик дитини, яка потребує вас. Завжди прислухайтесь і відповідайте дитині, яка звертається до вас.
17.Поважайте дитину, яка зробила помилку і зможе зараз або трохи пізніше виправити її, але негайно суворо зупиняйте будь-яке некоректне використання матеріалу і будь-яку дію, що загрожує безпеці самої дитини або інших дітей.
18.Поважайте дитину, що відпочиває або дивиться за роботою інших, або розмірковує про те, що вона зробила або збирається зробити.
19.Допомагайте тим, хто хоче працювати, але поки не може вибрати собі заняття до душі.
20.Будьте неустанними, роз’яснюючи дитині те, чого раніше вона зрозуміти не могла – допомагайте дитині освоювати те, що не було освоєно раніше, долати недосконалість. Робіть це, наповнюючи навколишній світ турботою, стриманістю і тишею, милосердям і любов’ю. Будьте готові допомогти дитині, яка перебуває в пошуку і бути непомітним для тієї дитини, яка вже все знайшла.
21.У поводженні з дитиною завжди дотримуйтеся кращих манер – пропонуйте їй краще, що є у вас самих.
Золоті заповіді батькам
Шановні батьки! Давайте вчитися виховувати наших дітей,
пізнавати те, чого ми не знаємо, знайомитись з основами педагогіки, психології,
права, якщо насправді любимо своїх дітей і бажаємо їм щастя. Ці рекомендації
допоможуть вам швидше набути батьківської мудрості.
1.Ніколи не кажіть, що у вас немає часу виховувати свою
дитину, бо це означатиме: мені ніколи її любити.
2.Не
сприймайте свою дитину як свою
власність, не ростіть її для себе, не вимагайте від
неї реалізації заданої вами життєвої програми і досягнення поставленої
вами мети. Дайте їй право прожити власне життя.
3.Ніколі не навчайте тому,у чому самі
не обізнані.
4.Вчіть
дитину самостійно приймати рішення і відповідати за них.
5.Довіряйте дитині. Дозвольте робити власні помилки, тоді
дитина оволодіє вмінням їх самостійно виправляти.
6.Не
соромтеся виявляти свою любов до дитини, дайте їй зрозуміти, що любитимете її
за будь-яких обставин.
7.Ніколи
не давайте дитині негативних оцінкових суджень(«ти поганий», «ти брехливий», «ти злий»), оцінювати треба лише вчинки.
8.Намагайтеся
впливати на дитину проханням — це найефективніший спосіб давати їй інструкції.
9.Не
ставтеся до дитини зневажливо.
10.Будьте
послідовними у своїх вимогах.
11.Ніколи не порівнюйте свою дитину з іншими (друзями,
однокласниками, сусідами), а порівнюйте лише з тим, якою вона була вчора і якою є сьогодні.
Десять заповідей Януша Корчака для батьків
1.
Не чекай, що твоя дитина буде такою, як ти, чи такою, як ти хочеш. Допоможи їй
стати не тобою, а собою.
2.
Не вимагай від дитини плати за все, що ти для неї зробив. Ти дав їй життя, як
вона може віддячити тобі? Вона дасть життя іншому, той — третьому, і це
незворотний закон вдячності.
3.
Не зганяй на дитині свої образи, щоб у старості не їсти гіркий хліб. Бо що
посієш, те й зійде.
4.
Не стався до проблем дитини зверхньо. Життя дане кожному під силу, і будь упевнений,
дитині воно важке не менше, ніж тобі, а може бути, і більше, оскільки у неї
немає досвіду.
5.
Не принижуй!
6.
Не забувай, що найважливіші зустрічі людини — його зустрічі з дітьми. Звертай
більше уваги на них — ми ніколи не можемо знати, кого ми зустрічаємо в дитині.
7.
Не муч себе, якщо не можеш зробити щось для своєї дитини. Пам’ятай, для дитини
зроблено недостатньо, якщо не зроблено все.
8.
Дитина — це не тиран, який заволодіває всій твоїм життям, не тільки плід від
плоті і крові. Це та дорогоцінна чаша, яку Життя дало тобі на зберігання і
розвиток в ньому творчого вогню. Це розкріпачена любов матері і батька, у яких
буде рости не “наша”, “своя” дитина, але душа, дана на зберігання.
9.
Умій любити чужу дитину. Ніколи не роби чужій те, що не хотів би, щоб робили
твоїй.
10.
Люби свою дитину будь-якою — неталановитою, невдахою, дорослою. Спілкуючись з
нею — радій, бо дитина — це свято, яке поки що з тобою.
2. Навички виконання домашньої роботи без допомоги і підтримки дорослого практично не формуються — такі особливості засвоєння навчального матеріалу дітьми в початковій школі.
3. Якщо батьки не контролюють і не допомагають виконувати домашнє завдання, то дитина може його не робити і не записувати.
4. Важливо спочатку перевіряти і зіставляти те, що дитина записала у щоденник, і те, що дійсно було задано (діти подекуди не записують частину завдань у щоденник).
5. Необхідно визначити конкретний час для виконання домашнього завдання і прагнути, щоб дитина робила уроки в один і той самий час.
6. Допомагати дитині робити домашнє завдання і перевіряти те, що дитина зробила.
7. Навчити дитину організовувати своє робоче місце для виконання роботи.
8. Показувати власний приклад організованості і зібраності.
9. Прийняти, що погані оцінки в процесі навчання неминучі, тому важливо не сварити дитину за них, а навпаки, допомогти розібратися.
10. Важливо сприймати оцінки як показники «навчальної температури»: двійка — це сигнал до того, що знання «приболіли» і їм потрібне лікування, а не мораль.
11. Не думати, що якщо мама й тато добре вчилися в школі, то їхня дитина обов’язково буде відмінником —ми всі різні.
12. Дитині нічим не допоможуть розповіді батьків про те, що вони закінчили школу із золотою медаллю, а до ВНЗ із червоним дипломом, зате тривожність можуть сформувати.
13. Якщо сварити дитину за двійки, то в неї може з’явитися шкільна тривожність, яка сильно впливатиме на успішність дитини. Навіть найрозумніша дитина може отримати низьку оцінку, якщо боятиметься, адже страх блокує пізнавальну діяльність.
14. Не вимагати від дитини більше, ніж вона може в даний момент.
15. Важливо самим батькам спокійно ставитися до оцінок і не вимагати від дитини тільки високих балів — якщо мама дуже сильно переживає через оцінку, то й у дитини з’являється тривожність і страх не виправдати очікування мами.
16. Важливо вчити дитину порівнювати свої досягнення з її ж досягненнями, але за попередній період.
17. Обов’язково хвалити за успіхи, створювати ситуації успіху, відзначати найменші просування у навчанні.
18. Ніколи не порівнювати досягнення дитини з досягненнями інших дітей.
19. Дитина повинна бачити, що помилятися — це нормально, що помиляються і мами, і тата і бабусі й дідусі.
20. Діти часто сприймають оцінку як визначення дорослими її особистості, тому треба бути дуже тактовним у спілкуванні з дитиною та вчити розділяти: «Я хороший, але в роботі я зробив 20 помилок і тому отримав 2».
21. Важливо дитину налаштовувати на те, що якщо вірити в успіх і намагатися, то все обов’язково вийде.
21. Важливо дитину налаштовувати на те, що якщо вірити в успіх і намагатися, то все обов’язково вийде.
ПАМ’ЯТКА ДЛЯ БАТЬКІВ ТРЕТЬОКЛАСНИКІВ
Перебування дитини в
третьому класі знаменується тим, що обов’язковими стають домашні завдання, а
дітям ставлять оцінки. Усе це досить непросто для дитини.
Існують секрети для батьків щодо підтримки дитини в даний період:
1. Нагадати дитині, що
домашні завдання потрібні
для відпрацювання того, що в класі пояснював
вчитель, інакше в довгострокову пам’ять знання не переходять.
2. Навички виконання домашньої роботи без допомоги і підтримки дорослого практично не формуються — такі особливості засвоєння навчального матеріалу дітьми в початковій школі.
3. Якщо батьки не контролюють і не допомагають виконувати домашнє завдання, то дитина може його не робити і не записувати.
4. Важливо спочатку перевіряти і зіставляти те, що дитина записала у щоденник, і те, що дійсно було задано (діти подекуди не записують частину завдань у щоденник).
5. Необхідно визначити конкретний час для виконання домашнього завдання і прагнути, щоб дитина робила уроки в один і той самий час.
6. Допомагати дитині робити домашнє завдання і перевіряти те, що дитина зробила.
7. Навчити дитину організовувати своє робоче місце для виконання роботи.
8. Показувати власний приклад організованості і зібраності.
9. Прийняти, що погані оцінки в процесі навчання неминучі, тому важливо не сварити дитину за них, а навпаки, допомогти розібратися.
10. Важливо сприймати оцінки як показники «навчальної температури»: двійка — це сигнал до того, що знання «приболіли» і їм потрібне лікування, а не мораль.
11. Не думати, що якщо мама й тато добре вчилися в школі, то їхня дитина обов’язково буде відмінником —ми всі різні.
12. Дитині нічим не допоможуть розповіді батьків про те, що вони закінчили школу із золотою медаллю, а до ВНЗ із червоним дипломом, зате тривожність можуть сформувати.
13. Якщо сварити дитину за двійки, то в неї може з’явитися шкільна тривожність, яка сильно впливатиме на успішність дитини. Навіть найрозумніша дитина може отримати низьку оцінку, якщо боятиметься, адже страх блокує пізнавальну діяльність.
14. Не вимагати від дитини більше, ніж вона може в даний момент.
15. Важливо самим батькам спокійно ставитися до оцінок і не вимагати від дитини тільки високих балів — якщо мама дуже сильно переживає через оцінку, то й у дитини з’являється тривожність і страх не виправдати очікування мами.
16. Важливо вчити дитину порівнювати свої досягнення з її ж досягненнями, але за попередній період.
17. Обов’язково хвалити за успіхи, створювати ситуації успіху, відзначати найменші просування у навчанні.
18. Ніколи не порівнювати досягнення дитини з досягненнями інших дітей.
19. Дитина повинна бачити, що помилятися — це нормально, що помиляються і мами, і тата і бабусі й дідусі.
20. Діти часто сприймають оцінку як визначення дорослими її особистості, тому треба бути дуже тактовним у спілкуванні з дитиною та вчити розділяти: «Я хороший, але в роботі я зробив 20 помилок і тому отримав 2».
21. Важливо дитину налаштовувати на те, що якщо вірити в успіх і намагатися, то все обов’язково вийде.
21. Важливо дитину налаштовувати на те, що якщо вірити в успіх і намагатися, то все обов’язково вийде.
Немає коментарів:
Дописати коментар