Робота з обдарованими учнями


Методичний порадник: робота з обдарованими дітьми


Ознаки обдарованої дитини:
          -часто перескакують через послідовні етапи свого розвитку;
          - у них чудова пам'ять, яка базується на ранньому мовленні й абсолютному мисленні;
          - рано починають класифікувати й категорувати інформацію;
          - у них великий словниковий запас, вони із задоволенням читають словники, енциклопедії;
          - можуть займатись кількома справами одночасно;
          - вони дуже допитливі, активно досліджують навколишній світ;
          - у ранньому віці здатні простежувати причинно- наслідкові зв’язки, робити правильні висновки;
          -легко справляються з пізнавальною невизначеністю, із задоволенням сприймають складні довгострокові завдання;
          - не можуть терпіти, коли їм нав’язують готову відповідь;
          - можуть тривалий час концентрувати свою увагу на виконанні однієї справи;
          - обдарованим і талановитим дітям властиве сильно розвинуте почуття справедливості;
          - добре розвинуте почуття гумору;
          - обдаровані діти постійно намагаються вирішувати проблеми, які їм поки не під силу,й у вирішенні деяких досягають успіху;
          - для обдарованих дітей характерні перебільшені страхи, оскільки вони здатні уявити собі безліч небезпечних наслідків подій;
          - вони надзвичайно схильні до невербальних проявів почуттів, емоцій оточуючих людей;
          - обдаровані діти часто володіють екстрасенсорними здібностями;
          - вони негативно оцінюють себе;
          - більшість обдарованих дітей сплять менше своїх ровесників і раніше відмовляються від денного сну;

          - обдаровані діти інколи відчувають труднощі з тонкою руховою координацією.

Немає коментарів:

Дописати коментар