Методичний порадник: робота з обдарованими дітьми
Ознаки обдарованої дитини:
-часто перескакують через послідовні етапи свого
розвитку;
-
у них чудова пам'ять, яка базується на ранньому мовленні й абсолютному
мисленні;
-
рано починають класифікувати й категорувати інформацію;
-
у них великий словниковий запас, вони із задоволенням читають словники,
енциклопедії;
-
можуть займатись кількома справами одночасно;
-
вони дуже допитливі, активно досліджують навколишній світ;
-
у ранньому віці здатні простежувати причинно- наслідкові зв’язки, робити правильні
висновки;
-легко
справляються з пізнавальною невизначеністю, із задоволенням сприймають складні
довгострокові завдання;
-
не можуть терпіти, коли їм нав’язують готову відповідь;
-
можуть тривалий час концентрувати свою увагу на виконанні однієї справи;
-
обдарованим і талановитим дітям властиве сильно розвинуте почуття
справедливості;
-
добре розвинуте почуття гумору;
-
обдаровані діти постійно намагаються вирішувати проблеми, які їм поки не під
силу,й у вирішенні деяких досягають успіху;
-
для обдарованих дітей характерні перебільшені страхи, оскільки вони здатні
уявити собі безліч небезпечних наслідків подій;
-
вони надзвичайно схильні до невербальних проявів почуттів, емоцій оточуючих
людей;
-
обдаровані діти часто володіють екстрасенсорними здібностями;
-
вони негативно оцінюють себе;
-
більшість обдарованих дітей сплять менше своїх ровесників і раніше
відмовляються від денного сну;
-
обдаровані діти інколи відчувають труднощі з тонкою руховою координацією.
Немає коментарів:
Дописати коментар